ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

یک کارگاه بزرگ تولید مبل در شهرک صنعتی فاز 2 طعمه حریق شد.

یک کارگاه بزرگ تولید مبل در شهرک صنعتی فاز 2 طعمه حریق شد.

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 01 تیر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ مبل سازی واقع در شهرک صنعتی فاز 2 با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار داشت: رخداد این حادثه توسط سرنشینان خودروهای عبوری راس ساعت 06:25 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 8 به همراه تانکر آب ایستگاه 1 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، به سمت آخر خیابان المهدی شهرک صنعتی فاز 2 حرکت کردند.

 
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از صالح روشن افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در خصوص گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک کارگاه تولیدی مبلمان به مساحت تقریبی900 متر مربع، طعمه حریق شده و شعله های سرکش آتش از در و پنجره های این کارگاه به آسمان زبانه می کشید.


وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاورنیز بود، خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی و با استفاده از چند رشته لوله آب دهی از چند جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.


وی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد به دلیل تعطیل بودن کارگاه هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتارنشده بود.


شاد قوشچی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آورده و پس از انجام عملیات لکه گیری و حصول اطمینان از مهار کامل آتش سوزی به کار خود پایان دادند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی ارومیه در دست بررسی است.

تعداد نمایش ها (162)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان