ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

یک منزل مسکونی در نبود ساکنین آتش گرفت

یک منزل مسکونی در نبود ساکنین آتش گرفت

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 21 خرداد,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
5/0

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه؛ وقوع این حادثه ساعت 13:05 دقیقه امروز توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 8 به سمت خیابان المهدی کوچه 18حرکت کردند.


علیرضا یگانه فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در خصوص این آتش سوزی اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید از یک ساختمان مسکونی شعله های آتش و دود در حال زبانه کشیدن به آسمان است و هر لحظه نیز بر حجم آن افزوده می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل پرداختند و گروه دوم از آتش نشانان نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش رسانده و شروع به شعله زنی  و اطفاحریق شدند و در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار شعله های سرکش آتش شدند.

 

وی افزود: خوشبختانه به دلیل نبود ساکنین در منزل کسی آسیب جسمانی ندیده بود و آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی جهت انجام اقدامات قانونی به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (222)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان