ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

یک منزل مسکونی در آتش سوخت

یک منزل مسکونی در آتش سوخت

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 01 آبان,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
1/0

یک واحد مسکونی 2 طبقه نیمه شب گذشته واقع در شهرک دانشگاه خیابان صفا دچار آتش سوزی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، وقوع این حادثه ساعت 21:30 دقیقه دیشب توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 4، به همراه تانکر آب ایستگاه 7 به سمت شهرک دانشگاه خیابان صفا حرکت کردند.
وحید باقری یار افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که پس از انفجار در طبقه اول یک ساختمان مسکونی 2 طبقه شعله های آتش و دود در حال زبانه کشیدن است و هر لحظه نیز بر حجم آن افزوده می‌شود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به سه گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل پرداختند و گروه دوم و سوم آتش نشانان نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش که در طبقه اول و در قسمت بهار خواب بود رسانده و همزمان به جستجو در طبقات برای نجات افراد گرفتار شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه یک پیر مرد 70 ساله که دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، توسط کادر پزشکی حاضر در محل برای به بیمارستان انتقال یافته بود.
وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک جدال 3 ساعته با شعله های سرکش آتش و با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات اطفاء حریق ولکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله و دادن توصیه های ایمنی یه مالک و همسایگان در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی در فصل سرد سال و تحویل محل حادثه به مالک و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (162)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان