ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

کارگاه بازیافت پلاستیک در محاصره آتش

کارگاه بازیافت پلاستیک در محاصره آتش

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 11 خرداد,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه




آتش سوزی در کارگاه بازیافت مواد پلاستیکی، آتش نشانان 3 ایستگاه آتش نشانی را به روستای سعید لو کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 7:10 دقیقه صبح روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه در پی آتش سوزی در یك کارگاه بازیافت مواد پلاستیکی واقع در جاده شهید کلانتری روستای سعیدلو آتش نشانان ارومیه به همراه دو دستگاه خودروی تانكر حامل آب روانه محل حادثه شدند.

مهدی حسن زاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه طی گزارشی از این آتش سوزی اعلام كرد: دود غلیظی فضای محل حادثه را فرا گرفته بود که از دور قابل مشاهده بود و با نزدیک شدن به محل مشاهده گردید که یك کارگاه بازیافت مواد پلاستیكی به وسعت 2000 متر مربع با دیوار کشی در حال آتش سوزی می باشد و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه می کشید.

وی افزود: با توجه به حجم بالای آتش سوزی قسمتی از سقف کارگاه تخریب شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی محل و تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با رعایت اصول اولیه و ایمنی اقدام به قطع برق کارگاه کردند و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی شروع به شعله زنی و مهار شعله های آتش را از سه جهت آغاز کردند.

حسن زاده خاطر نشان کرد: آتش نشانان با جدا سازی مواد پلاستیکی انبار شده و اطفاء حریق توانستند پس از گذشت 3 ساعت عملیات سخت و طاقت فرسا، آتش این کارگاه را فرو نشانده و پس از اطمینان از عدم شعله وری مجدد به عملیات خود خاتمه دادند.

تعداد نمایش ها (347)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان