ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

چهار کشته و زخمی در تصادف مرگبار جاده مهاباد

چهار کشته و زخمی در تصادف مرگبار جاده مهاباد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 19 تیر,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
2/5
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 20:40 دقیقه شب گذشته در پی انحراف مسیر یك دستگاه خودروی سواری رانا و برخورد با تیر برق وسط جاده در مسیر شمال به جنوب جاده مهاباد روبروی روستای چوبتراش، و سقوط خودرو رانا بر روی خودروی پرشیا که در مسیر برگشت به سمت ارومیه بود كه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به همراه به محل حادثه اعزام كرد.


محمد عباسی فرمانده تیم نجات آتش نشانان اعزامی كه از ابتدا در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یك دستگاه خودروی سواری رانا که در لاین رفت به سمت مهاباد بود به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی خود، برخورد با تیر چراغ برق و سقوط بر روی خودروی پرشیا در لاین برگشت که در حال طی طریق بود، فوت دو سرنشین خودرو پرشیا را در پی داشت .



وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع جریان گاز و برق خودرو و با استفاده از تجهیزات مخصوص و ست هیدرولیکی نجات توانستند در کمترین زمان ممکن دو سرنشین فوت شده خودرو پرشیا که دو برادر دوقلو، تقریباً 30 ساله بودند را به بیرون از خودرو منتقل کنند.

وی تصریح کرد: سرنشینان خودرو رانا نیز قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری به بیرون از خودرو انتقال داده شده بودند و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفاسه یکی از سرنشینان خودرو رانا نیز در را انتقال به بیمارستان فوت کرده بود.

عباسی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور، در حضور عوامل برق منطقه، محیط را ایمن سازی كردند و به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: علت این حادثه توسط كارشناسان راهور بررسی خواهد شد.

تعداد نمایش ها (336)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان