ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات یک قلاده سگ از عمق چاه 10 متری توسط آتش نشانان

نجات یک قلاده سگ از عمق چاه 10 متری توسط آتش نشانان

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 02 مرداد,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک قلاده توله سگ به دلیل نبودن درپوش مناسب به داخل چاه 10 متری افتاده بود، که با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ ساعت 15:14 دقیقه عصر روز گذشته به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی برای نجات توله سگ گرفتار در عماق چاهی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 2 را به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در جاده امامزاده بالاتر از سه راهی اوچ قبیرلرکوی آفتاب اعزام کرد.
محمد عباسی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت :آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با عرض یابی اولیه و پس ایمن سازی محل، با رعایت اصول ایمنی اقدام به برپایی کارگاه کرده و با اعزام یکی از نجات گران به داخل این چاه اقدام به نجات جان این توله سگ کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات سنجیده و دقیق و در مدت زمان کوتاهی توانستند این توله سگ گرفتار را بدون آسیب دیدگی و سالم به بیرون از چاه انتقال دهند و پس از اطمینان از سلامت جسمانی اقدام به رها سازی کردند.
وی تصریح کرد: مالکین محترم باغ و باغچه ها جهت جلوگیری از حوادث مشابه، اقدامات لازم جهت نصب درپوش های مناسب بر روی چاه های مورد استفاده خود را انجام دهند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تماس حاصل فرمایند.

تعداد نمایش ها (160)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان