ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات معجزه آسای مقنی و کارگر  میان سال از اعماق چاه 10 متری

نجات معجزه آسای مقنی و کارگر میان سال از اعماق چاه 10 متری

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 07 مرداد,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با حضور به موقع آتش نشانان، دو کارگری که در اعماق چاه 10متری گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن دو گارگر درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه شب گذشته ساعت 23:20 گروه امداد و نجات ایستگاه 2 را به سوی محل حادثه واقع در خیابان شهید خمسه لویی اعزام کرد.
توحید کارگر نژاد افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه که از همان لحظات اولیه وقوع حادثه در محل حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید در طبقه منفی یک آپارتمان 6 طبقه دو کارگر میان سال که در حال حفر یک حلقه چاه بودند به دلایل نامعلومی در داخل چاه محبوس مانده بودند.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات از چاه و ایجاد کارگاه این دو کارگر محبوس مانده در دل چاه ده متری را از مرگ حتمی در حضور عوامل اورژانس صحیح و سالم به بیرون از چاه هدایت کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل این دو کارگر آسیب دیده به عوامل اورژانس و نصب علائم هشدار دهنده در محدوده این حلقه چاه و تحویل محل به عوامل انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (191)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان