ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات معجزه آسای راننده پژو پارس در جاده ی مهاباد

نجات معجزه آسای راننده پژو پارس در جاده ی مهاباد

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 27 تیر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه خودرو پارس در جاده ی مهاباد، خسارت مالی بر جای گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، رانندگان شاهد ماجرای واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس و محبوس شدن راننده در داخل اتاقک آن، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 2:22دقیقه بامداد روز جمعه زنگ ایستگاه 2 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 2 عازم جاده ی مهاباد  روبروی آرد فردوس شدند.


امین اتحاد افسر آماده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودروی پژو پارس که در مسیر جنوب به شمال جاده مهاباد در حال حرکت بود پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با دو دستگاه خودرو و واژگون در مسیر مخالف و شدت برخود  از ناحیه پشتی و قسمت باک خودرو دچار آتش سوزی شده بود.


وی افزود: خوشبختانه راننده که تنها سرنشین خودرو بود قبل از رسیدن نیروهای عملیات با کمک حاضرین از خودرو خارج شده بود.


اتحاد با اشاره به عملیات آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم ترافیکی برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی و جلوگیری از نشت بنزین با استفاده از یک رشته لوله ی آبدهی و تجهیزات انفرادی مشغول مهار و خاموش کردن آتش سوزی خودرو شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از مهار شعله های آتش و خنک کردن موتور خودرو، با کمک عوامل راهور به ایمن سازی ثانویه برای برگرداندن و انتقال خودروهای آسیب دیده به حاشیه ی امن جاده کردند.


وی تصریح کرد: پس از حضور جرثقیل شخصی و انتقال خودرو به محل امن، آتش نشانان پس از ایمن سازی سطح جاده و تحویل به عوامل راهور عملیات خود را پایان دادند.

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان