ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات راننده جوان از لابه لای آهن های مچاله شده پراید

نجات راننده جوان از لابه لای آهن های مچاله شده پراید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 13 مرداد,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با مینی بوس در کمربندی خاتم الانبیا صبح امروز، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، راس ساعت ۷:۴۰ دقیقه صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید با مینی بوس، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه شماره 2  را به صدا درآورد و گروه امداد و نجات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در کمربندی خاتم الانبیا بعد از روستای صداقه اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر جنوب به شمال کمربندی خاتم الانبیا در حال طی طریق بود به دلیل نامعلومی به شدت از قسمت پشت با یک دستگاه مینی بوس برخود کرده و راننده جوان آن میان آهن های مچاله شده محبوس مانده و خودرو در وسط خیابان متوقف شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه، نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات انفرادی و نیز کمک گیری از ست هیدرولیکی نجات مشغول عملیات شده و راننده جوان محبوس مانده در داخل که دچار مصدومیت شده بود را در یک عملیات سخت و نفس‌گیر موفق شدند سالم به بیرون انتقال دهند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان راننده جوان که دچار مصدومیت شده بود را جهت انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.
وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل، هر دو خودروی تصادفی را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند تا با هماهنگی‌های پلیس راهور حاضر در محل به پارکینگ انتقال یابند و پس از تحویل محل به پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (119)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان