ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

موتور سیکلت پس از برخورد با پیکان آتش گرفت

موتور سیکلت پس از برخورد با پیکان آتش گرفت

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 10 آبان,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تصادف شدید موتور با یک دستگاه خودرو پیکان در جاده چی چست باعث آتش سوزی و مصدومیت سرنشینان آن شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در حدود ساعت 15:14 دقیقه ظهر دیروز تعدادی از شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تماس گرفته و وقوع یک مورد تصادف و آتش سوزی خودرو را اطلاع دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 1 به محل حادثه واقع در جاده چی چست بعد از روستای قلیلو اعزام شدند.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از تورج غفاری افسر آماده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: طبق گفته شاهدین یک دستگاه موتور سیکلت، جاده چی چست در حال حرکت بود که به علت نامعلومی با یکدستگاه خودرو پیکان که از سمت روبروی در حال حرکت بود تصادف می کنند.
وی افزود: براثر این برخورد، خودروی پیکان و موتور سیکلت دچار آتش سوزی شده که راکب موتور به صورت معجزه آسایی نجات یافته بود و سرنشینان خودرو پیکان دچار جراحت شده بودند که قبل رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده و توسط کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل حادثه جهت انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان انتقال یافته بودند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله به محض رسیدن به محل حادثه همزمان با ایمن سازی، با استفاه از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبدهی فشار قوی از دو جهت نسبت به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و موفق شدند در زمانی کوتاه آتش سوزی را خاموش کنند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، انجام لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله و ارایه توصیه های ایمنی و تحویل محل به نیروی انتظامی و پلیس راهور حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان