ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار شعله های آتش از کانکس نگهبانی، یک مجتمع در حال ساخت

مهار شعله های آتش از کانکس نگهبانی، یک مجتمع در حال ساخت

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 04 بهمن,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک دستگاه کانکس نگهبانی که در محوطه یک مجتمع در دست ساخت قرار داشت، طعمه حریق شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه 3 را در ساعت  19:39 دیروز به محل حادثه واقع در خیابان استاد شهریار خیابان دانشگر اعزام کرد.
علیرضا گوله مرزی یگانه فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه کانکس نگهبانی به مساحت 12 متر مربع که در یک مجتمع مسکونی در دست ساخت قرار داشت، ناگهان به دلیل نامعلومی آتش گرفت.
وی اضافه کرد: آتش سوزی به قدری بود که هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، مشاهده گردید شعله های سرکش آتش به همراه دود غلیظی از داخل این اتاقک به آسمان زبانه می کشید.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نكات ایمنی پس از قطع جریان برق بی درنگ با استفاده از دو رشته لوله آبردهی از دو جهت مختلف، عملیات مهار آتش را آغاز کردند و موفق شدند این آتش سوزی را در زمانی کوتاه مهار و از سرایت آن به دیگر قسمت ها جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: نگهبان این مجتمع مسکونی در حال ساخت که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی سطحی شده بودجهت انجام اقدامات لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد و نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش و ایمن سازی کامل محل، ضمن تخلیه کامل دود از محل، دستورات ایمنی لازم را به مدیر پروژه و کارگران گوشزد کردند.

تعداد نمایش ها (169)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان