ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار آتش سوزی کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی

مهار آتش سوزی کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی

رئیس سازمان آتش نشانی خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 08 تیر,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار داشت: دیروز راس ساعت 16:31 دقیقه در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۵ و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی ارومیه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 2 و 1 را به همراه چندین خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق به محل حادثه در روستای علی مراد در فاصله ۲۰ کیلومتری ارومیه اعزام کرد.

وی افزود، به محض حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده گردید آتش دود غلیظی محل حادثه را فر گرفته بود که مشخص گردید بخشی از یک سوله بزرگ ۵۰۰ متر مربع ای که محل نگهداری مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بود دچار آتش‌سوزی گردیده و حریق در حال گسترش و سرایت به سایر نقاط این کارخانه بزرگ بود.
وی خاطر نشان کرد: که آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محیط و مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی با استفاده از چندین رشته شلنگ آبرسانی از دو ضلع این سوله، ابتدا جلوی سرایت حریق به سایر نقاط این کارخانه از جمله خط تولید را گرفته و پس از چند ساعت عملیات نفس گیر این آتش سوزی را بصورت کامل مهار و خاموش کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت دقیق بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است

تعداد نمایش ها (329)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان