ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مغازه تعویض روغن خودروهای سنگین آتش گرفت

مغازه تعویض روغن خودروهای سنگین آتش گرفت

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 06 آذر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی در یک مغازه تعویض روغنی خودروهای سنگین با حضور به موقع آتش نشانان به خیر گذشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، طی اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 ، راس ساعت 3:39 دقیقه بامداد امروز بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، به محل حادثه واقع در جاده انهر اول روستای لوربالاجوق اعزام شدند.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از سعید جعفری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در خصوص اظهار داشت: یک باب مغازه 80 متر مربعی تعویض روغن، پنچرگیری و فروش لاستیک خودروهای سنگین دچار آتش سوزی شده بود که با توجه به وجود مواد قابل اشتعال زیاد در محل، آتش در حال گسترش و سرایت به تمام قسمت های این مغازه بود.
وی افزود: با توجه به تعطیلی مغازه وبسته بودن کرکره های این مغازه، دود بسیار غلیظی از لا به لای کرکره ها خارج می شد که شهروندان با دیدن خروج دود زیاد سراسیمه این حادثه را به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع دادند.
وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص، درب مغازه را باز کردند و همزمان با قطع جریان گاز و برق مغازه، با بکارگیری تجهیزات فردی و چند رشته لوله های آبرسانی، این آتش سوزی را در مدت زمان کوتاهی مهار و کاملاً خاموش کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه افزود: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و انجام عملیات لکه گیری و اطمینال از عدم برگشت شعله، محل حادثه را تحویل مالک مغازه و نیروی انتظامی حاضر دادند.

تعداد نمایش ها (154)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان