ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

مغازه اغذیه فروشی آتش گرفت

مغازه اغذیه فروشی آتش گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 23 تیر,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
3/0
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی به نقل از امین دلخوش افسر آماده آتش اعزامی به محل در این یاره چنین اظهار داشت: با دریافت خبر وقوع این حادثه راس ساعت 5:35 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 6 را به محل حادثه واقع در کشتارگاه خیابان شهید آیدین کریمی اعزام كرد.

وی افزود: هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید از داخل یک مغازه ساندویچی در طبقه همکف ساختمان دو طبقه ای، شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و آتش در حال سرایت به قسمتهای دیگر این ساختمان بود.

وی به نفوذ دود زیاد به طبقه فوقانی که یک واحد مسکونی بود، اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز وایمن سازی محل، با بکارگیری چند رشته لوله آبدهی و با استفاده از تجهیزات انفرادی مشغول خاموش کردن آتش شده و آن را مهار کردند و همزمان گروه دوم برای یافتن محبوسین احتمالی، به جستجو در ساختمان پرداختند که مشخص شد ساکنان آن با شروع آتش سوزی از ساختمان خارج شده بودند.

وی افزود: این آتش سوزی که باعث ایجاد دود وحرارت شدید در این مغازه شده بود، سرانجام با تلاش آتش نشانان و قبل از سرایت آن به مغازه های مجاور و طبقه فوقانی مغازه کاملا خاموش شد.

وی با اعلام این که علت بروزاین حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی ارومیه تحت بررسی است، تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از مهار آتش و ایمن سازی محل با بکارگیری فن های فشار قوی، دود حاصله از آتش سوزی را از محل حادثه تخلیه کردند.

تعداد نمایش ها (404)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان