ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

فروشگاه ابزار آلات صنعتی در آتش سوخت

فروشگاه ابزار آلات صنعتی در آتش سوخت

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 12 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، رهگذران شب گذشته با دیدن خروج دود از میان درکرکره ای یک فروشگاه ابزار آلات صنعتی بلافاصله موضوع را به سامانه 125 اطلاع دادند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه سریعا آتش نشانان ایستگاه 7 در ساعت 3:35 دقیقه بامداد امروز روانه خیابان سعدی 1 شدند.


وحید موظف افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل در این باره اظهار داشت: آتش نشانان هنگامی که به محل حادثه رسیدند، دود و آتش از بین در کرکره ای و نیز هواکش یک باب مغازه ابزار آلات صنعتی به مساحت حدودا 150 متر مربع خارج می شد.


وی با اشاره به این که آتش سوزی به هنگام تعطیلی مغازه اتفاق افتاد، اضافه کرد: همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی، مالک فروشگاه نیز در محل حاضرشد که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز و ایمن کردن کامل محل، با رعایت نکات ایمنی،شروع به بریدن قفل مغازه کرده و در فروشگاه را باز کردند و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی و یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش که در انتهای مغازه بود، رساندند و شعله های آتش را قبل از سرایت به قسمتهای دیگر مغازه مهار کردند.


موظف ادامه داد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش و جداسازی اجناس سوخته، لوازم سالم را به بیرون از مغازه انتقال دادند.

 
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه با توجه به تعطیلی مغازه به کسی آسیبی نرسید ولی خسارات مالی بر جای ماند،آتش نشانان پس از ارایه توصیه های ایمنی و تحویل محل آتش سوزی به صاحب مغازه و نیروی انتظامی حاضر در محل به کار خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (301)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان