ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات 125 برای نجات 3 کارگر محبوس مانده در بالابر

عملیات 125 برای نجات 3 کارگر محبوس مانده در بالابر

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 23 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ایجاد نقص فنی در بالابر یک ساختمان در حال احداث  10طبقه واقع در کوی کهرم 3 کارگر را گرفتار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه ساعت 13:14 دقیقه روز گذشته به سرعت زنگ ایستگاه 7 و نردبان هیدرولیکی 52 متری را به همراه گروه امداد نجات ایستگاه 2 به صدا در آورد و آتش‌نشانان بی‌درنگ به سوی محل حادثه در خیابان بوعلی کوی کهرم حركت كردند.


شاد قوشچی به نقل از قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که 3 نفر از کارگران یک ساختمان در حال احداث 10 طبقه که در حال سیمان کاری نمای ضلع غربی ساختمان در طبقه 6 به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات و نقص فنی به وجود آمده در سبد بالابر محبوس مانده بودند.


وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محیط و نوار کشی به دو تیم تقسیم شده و تیم اول با استفاده از یک دستگاه خودرو نردبان هیدرولیکی52 متری شروع به عملیات نجات کرده و تیم دوم نیز از داخل ساختمان برای سرعت بخشیدن برای عملیات نجات و پشتیبانی از داخل اقدام به تخریب دیوار مجاور با سبد بالابر در طبقه مذکور وارد عمل شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان و نردبان هیدرولیکی این سه شهروند را بدون کوچکترین صدمه از دیوار تخریب شده مجاور سبد بالابر به داخل و قسمت امن ساختمان انتقال و هر سه را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از اجرای ایمن سازی های لازم و ارائه تذکرات ایمنی به دیگر کارگران به ماموریت خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (202)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان