ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات 125 برای مهار آتش در انبار ضایعات پلاستیک 5000 متری

عملیات 125 برای مهار آتش در انبار ضایعات پلاستیک 5000 متری

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 13 شهریور,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی گسترده در انبار 5 هزار متری محل نگهداری و تبدیل ضایعات پلاستیکی واقع در جاده شهید کلانتری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت 13:58 دقیقه ظهر روز گذشته وقوع یک آتش سوزی گسترده از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 2  را به همراه دو دستگاه تانکر امید به محل حادثه در اول جاده شهید کلانتری اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از مهدی حسن زاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: بر اساس اطلاعات اولیه، یک انبار ضایعات پلاستیکی و تبدیل به مواد اولیه تولید پلاستیک در اول جاده شهید کلانتری طعمه شعله های آتش شده و شعله های سر کش آتش و دود تا کیلومترها دیده میشد و در حال سوختن و سزرایت به قسمتهای دیگر این واحد بود که آتش نشانان 2 ایستگاه به همراه دو تانکر آب به محل حادثه رسیدند.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن بی درنگ پس از قطع جزیان برق و ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبدهی فشار قوی از چند جهت شروع به انجام عملیات شعله زنی و مهار آن کردند.
وی خاطر نشان کرد: در محل حادثه یک محوطه 5 هزار متری مملو از قطعات پلاستیکی طعمه آتش شده بود که آتش نشانان در یک عملیات نفس گیر توانستند شعله های سرکش آتش را که هر لحظه بیم سرایت آتش به قسمت های دیگر این واحد وجود داشت را کاملاً مهار و خاموش کنند.
وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از 2 ساعت تلاش، آتش را خاموش و آتش نشانان پس از اطمینان از ایمن بودن محل حادثه را تحویل مالک دادند.

تعداد نمایش ها (138)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان