ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات 125 برای جلوگیری از آتش سوزی تانکر بنزین

عملیات 125 برای جلوگیری از آتش سوزی تانکر بنزین

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 02 تیر,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
5/0
آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود از بروز آتش سوزی تانکر 30 هزار لیتری بنزین در فلکه مجسمه روبروی اداره گمرک جلوگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه اضهار داشت: رانندگان خودروهای عبوری در تماس با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه از وقوع این حادثه خبر دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 6 و دو دستگاه چرثقیل 40 تنی ساعت 16:15 روز گذشته به فلکه مجسمه روبروی اداره گمرک اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از رحیم بابایی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو کشنده تانکر 30 هزار لیتری حامل بنزین در مسیر جنوب به شمال اول جاده سلماس در حال حرکت بود که ناگهان پس از برخورد با خودرو کمپرسی در وسط خیابان متوقف شد.

وی با بیان این که خوشبختانه به رغم شدت حادثه، به مخزن بنزین کامیون آسیب وارد نشده بود، افزود: آتش نشانان به سرعت، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر خودروهای عبوری، ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی با استفاده از سرلوله های کف ساز، و لوله های آب رسان در کنار این خودرو حامل سوخت مستقر شدند.

بابایی با اعلام این که در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، تصریح کرد: آتش نشانان با کمک راننده تانکرپس از حدود سه ساعت تلاش بی وقفه، با در نظر گرفتن تمام اصول ایمنی، به وسیله جرثقیل این تانکرحامل سوخت را مهار کردند و با هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه یک دستگاه کشنده هوو جهت انتقال تانکر حامل 30 هزار لیتر بنزین به محل تخلیه اعزام گردید.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشاین پس از اطمینان از ایمنی محل حادثه، با در نظر گرفتن تمام اصول ایمنی، به وسیله یک دستگاه خودرو سنگین این کامیون حامل بنزین را تا محل تخلیه سوخت اسکورت کردند.
.

تعداد نمایش ها (310)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان