ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تراکتور

عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تراکتور

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 23 تیر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی تراکتوری در داخل حیاط منزل مسکونی قبل از گسترش توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به آتش سوزی  یک دستگاه تراکتور پارک شده در حیاط منزلی واقع در شهرک گلستان کوچه 43  اظهار داشت: این حادثه ساعت 15:54 دقیقه ظهر دیروز رخ داد و طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 2 را به محل اعزام کرد.

 

 وی به نقل از اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه افزود: دود غلیظی محل حادثه را فرا گرفته بود و آتش نشانان به محض رسیدن به محل متوجه شدند یک دستگاه تراکتور پارک شده ای داخل حیاط منزل مسکونی به دلیل نا معلومی دچار آتش سوزی شده و شعله های سر کش آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و در حال سرایت به داخل منزل بود.

 وی خاطر نشان کرد: اتش نشانان پس از ایمن سازی محیط، قطع جریان برق و گاز و با استفاده از دو رشته لوله آب دهی و بستن دستگاه تنفسی شروع به اطفای حریق کردند.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش آن و پس از اطمینان از خاموشی کامل به  کار خود خاتمه دادند و با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه خود برگشتند.

 

شاد قوشچی ادامه داد: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت و علت آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (169)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان