ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

شعله های آتش در ساختمان دو طبقه

شعله های آتش در ساختمان دو طبقه

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 14 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، راس ساعت 10:41 دقیقه روز جمعه 12 اردیبهشت ماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در پارکینگ منزل مسکونی در خیابان انعام کوچه 2 ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 5 را به محل اعزام کرد. 

حجت شکوری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: به محض رسیدن به محل مشاهده شد یک ساختمان دو طبقه که پارکینگ آن طعمه حریق گردیده است و خودرویی داخل پارکینگ وجود دارد و دود غلیظی به همراه شعله از پنجره ها به بیرون زبانه میکشید.  

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل به دو گروه تقسیم شده و گروه اول اقدام به ایمن سازی محیط، قطع جریان  برق و گاز و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و  دو  رشته لوله آب دهی به مقابله با شعله های سرکش آتش پرداختند و پس از شعله زنی و مهار آتش سوزی خودرو پارک شده را به بیرون از پارکینیگ انتقال داده و مانع از خسارت به خودرو فوق شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود مانع از سرایت آتش سوزی به قسمتهای دیگر منزل شدند و پس از ایمن سازی محیط و توصیه نکات ایمنی به مالک منزل مسکونی به کار خود پایان دادند.

 وی افزود: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (188)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان