ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

شاد قوشچی: بافت هاي قدیمی شهر معظل اساسي در امداد رساني آتش نشانان + گزارش تصویری

شاد قوشچی: بافت هاي قدیمی شهر معظل اساسي در امداد رساني آتش نشانان + گزارش تصویری

نویسنده: Anonym/شنبه, 15 شهریور,1393/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه، مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه گفت:معابر تنگ و باریک در برخی از محلات قديمي اروميه، اجرای به موقع عملیات امدادرسانی را با مشكل مواجه مي سازد.

وي تصریح کرد: اما با این حال باز هم کوچه های تنگ و باریک در برخی از محلات قديمي شهر هستند كه اجرای به موقع عملیات امدادرسانی را با مشکلاتی همراه می کنند.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه وجود تیرهای برق قدیمی در اين محلات را از ديگر معظلات و موانع در عمليات آتش نشاني عنوان مي كند و مي افزايد: گذشته از موقعيت و مكان نامناسب اين تيرهاي برق، برخی تیرهای برق نيز هستند كه ارتفاع کم سيم هاي آنها باعث مي شود تا تردد ماشین های آتش نشانی در اين مكان ها مختل شود.

شاد قوشچي ادامه داد: طبق استانداردهای آتش نشانی برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی الزامی است در حالی که در ارومیه تنها 7 ایستگاه اتش نشانی وجود دارد .

وي همچنين از اضافه شدن 2 ايستگاه ديگر آتش نشاني تا پايان سال جاري به تعداد ايستگاه هاي آتش نشاني اروميه خبر داد و گفت: شايد يكي از دلايل عدم گسترش پايگاه هاي آتش نشاني هزينه هاي سنگين و ميلياردي آنها باشد چراكه برای احداث یک ایستگاه آتش نشانی بالغ بر 3 میلیارد اعتبار مورد نیاز است و حتی یک نردبان مخصوص آتش نشانی 5 میلیارد هزینه دارد.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: با این وجود میانگین زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه در ارومیه 4 الی 4.5 دقیقه است.

تعداد نمایش ها (517)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان