ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

سقوط مرگبار دو کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور

سقوط مرگبار دو کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 09 آبان,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سقوط دو کارگر ساختمانی به چاهک آسانسور در خیابان تیموری مرگ ناگوار یکی از کارگران را در پی داشت.   

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 12:43 دقیقه روز گذشته، در پی تماس تعدادی ازکارگران یک ساختمان در حال احداث با سامانه 125 و اعلام سقوط دونفر از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ نجاتگران ایستگاه 2 و 7 را به محل حادثه در خیابان رودکی خیابان تیموری اعزام کرد.
قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در خصوص این حادثه چنین اظهار داشت: در یک ساختمان 8 طبقه در حال احداث، دو کارگر حدود 34 و 25 ساله در حین کار در طبقه 8 و 5 داخل چاله آسانسور بودند که بر اثر بی احتیاطی، به علت نامعلوم به داخل چاهک آسانسور مستقر در طبقه منفی یک سقوط کرده و به شدت دچار مصدومیت شده بوند.
وی افزود: نجاتگران با استفاده از وسایل مخصوص نجات، خود را به چاله آسانسور رسانده و پس از مشاهده وضعیت مصدومین مشخص گردید که یکی از مصدومان در همان لحظه اولیه سقوط فوت کرده و مصدوم دیگر نیز وضعیت خوبی ندارد و با رعایت موارد ایمنی نسبت به انتقال مصدوم به بیرون از چاهک آسانسور اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال مصدوم به بیرون وی را جهت درمان و انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم اورژانس حاضر در محل دادند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی، پایان ماموریت خود را اعلام کرده و به ماموریت خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (135)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان