ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 04 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در طول روز بیش از 10 فقره عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در سطح شهر ارومیه صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی اظهار داشت :  از بین تماس های دریافتی از طریق سامانه 125، درصد بسیار کمی  از تماس های تلفنی منجر به انجام عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق می شود.

وی افزود:  در طی روز تعداد بیشماری  تماس با سازمان آتش نشانی ارومیه صورت می گیرد که تنها از این تعداد بی شمار درصد بسیار کمی  واقعیت داشته و مابقی کسب اطلاعات  و مزاحمت های تلفتی است.

شاد قوشچی تماس های تلفنی مزاحم را یکی از موانع در انجام هر چه صحیح تر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی  شمرد و گفت:  متاسفانه با این تماس های غیر ضروری و مزاحم بیش از 50 درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماس ها می شود.

وی بیان کرد:  اگر در هر برنامه تلویزیونی مرتبط با موضوع سلامت و خدمات اجتماعی بتوان به طرق مختلف به موضوعاتی همچون مزاحمت های تلفنی و عواقب زیانبار آن اشاره کرد بر روند کاهش این مزاحمت ها تاثیر گذار باشند.

  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از جمله مولفه های کاهش مزاحمت های تلفنی و غیر ضروری را آموزش عمومی، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانه های عمومی عنوان کرد.

تعداد نمایش ها (264)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان