ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 08 اردیبهشت,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه ابراهیم شاد قوشچی در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

در فصل هفتم قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی اسلامی ایران اصل یکصد تا یکصد و شش به مسئله شوراها اختصاص یافته و در این بخش اداره شهرها و روستاها با هدف پیشبرد سریع برنامه‏ های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ بر عهده منتخبان مردم در قالب شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داده شده است.
بدون شک یکی از مسائل مهم در اداره شهرها و روستاها استفاده از ظرفیت مردم است و این مهم در قالب شوراهای اسلامی شهر و روستا که ماهیتی مردمی داشته و با آرای مردم شکل می گیرد به بهترین شکل محقق می شود تا مردم در نظام مردم سالاری دینی در پیشرفت و آبادانی شهر و روستای خویش سهیم باشند.
اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکیه بر روحیه ای جهادی هدف مقدس خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده و در این مسیر با همراهی دیگر نهادها و ارگان‌های مسئول در عرصه اداره شهرها و روستاها می کوشند تا شکوفایی و رونق هرچه بیشتر این مرز و بوم را رقم زنند.
نهم اردیبهشت ماه در تقویم ایران اسلامی در حالی به نام روز ملی شوراها نام گذاری شده که یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر تشکیل شوراهای شهر و روستا است.
اینجانب فرارسیدن این روز شکوهمند را به اعضای شوراهای اسلامی شهرها،روستاها،استان و به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه که تلاشی ستودنی و غیرقابل وصف در مسیر عمران و آبادانی شهر دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

تعداد نمایش ها (333)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان