ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 14 آذر,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی درباره ضرورت استفاده از هشدار دهنده های گاز منوکسید کربن، اظهار کرد: استفاده از دستگاه های هشدار دهنده گاز منوکسید کربن در محیط منزل و محل کار را به عنوان یک راه حل موثر در کاهش آسیب های ناشی از حوادث گاز گرفتگی، ضروری اعلام کرد.    

 وی افزود: هر چند استفاده از این وسایل، هزینه هایی را همراه خواهد داشت، اما به این فکر کنیم که حفظ جان و سلامت هریک از عزیزان مان چه میزان ارزنده است.
شاد قوشچی با اشاره به این که با نزدیک شدن به روزهای سرد، نگرانی ها در خصوص حوادث گاز مونوکسید کربن روبه افزایش است، یادآور شد: هر سال ده ها نفر از شهروندان بر اثر حادثه گاز گرفتگی جان خود را از دست می دهند و جمع زیادی نیز به علت مسمومیت شدید، سالها با عوارض سخت آن دست و پنجه نرم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر چند آتش نشانان با ایفای نقشی فعال در عمل به مسئولیت اجتماعی خود با تمام توان نسبت به ارائه هشدارها و آگاه سازی شهروندان اقدام خواهند کرد، اما تجربه نشان داده است، گاهی وجود اشکالات کوچک و پنهان از دید در وسایل گرمایشی و یا تاسیسات داخلی ساختمان، شرایط لازم برای وقوع یک حادثه تلخ را بوجود می آورد.

تعداد نمایش ها (260)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان