ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

دکتر بهادری:تعهد و ایثار بارزترین شاخصه نیروهای فعال در سازمان آتش نشانی است

دکتر بهادری:تعهد و ایثار بارزترین شاخصه نیروهای فعال در سازمان آتش نشانی است

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 03 شهریور,1393/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
5/0
دكتر بهادري در دوره آموزشی آتش نشانان جديدالاستخدام شهرداریهای استان:
تعهد و ایثار بارزترین شاخصه نیروهای فعال در سازمان آتش نشانی است

با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی دوره آموزشی ویژه نیروهای تازه استخدام در سازمانهای آتش‌نشانی شهرداریهای استان آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه، معاون امور عمرانی استاندار در آیین آغاز بکار دوره های آموزشی کارکنان تازه استخدام سازمان های آتش نشانی شهرداریهای استان گفت: تعهد و ایثار بارزترین شاخصه نیروهای فعال درسازمان آتش نشانی است که در زمان وقوع حادثه با ایمان به رحمت خداوند و با فداکاری جان خود را برای نجات همنوعان خود به خطر می اندازند.

دکتر هادی بهادری افزود: ایمان و برخورداری از وجدان بیدار انسانی در کنار توانایی جسمی و تخصص از معیارهای آتش نشانان موفق و ارزشی ایران اسلامی است که با روحیه بسیجی در زمان وقوع حوادث و بحرانها بدور از هرگونه تعصب و قوم گرایی به یاری آسیب دیدگان می شتابند .

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت ارائه آموزش همگانی برای پیشگیری و کاهش حوادث در استان تاکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع حوادث و افزایش میزان آمادگی در عموم مردم برای مقابله با حوادث ناشی از آتش سوزی از مهمترین وظایف سازمان آتش نشانی است .

معاون امور عمرانی استاندار افزود: سازمان آتش نشانی باید در کنار تربیت نیروهای توانمند باید با برنامه ریزی و ارائه دوره‌های عمومی در مناطق شهری و روستایی علاوه بر افزایش آگاهی مردم هشدارهای لازم را در خصوص رفتار های پرخطر و عواملی که موجب بروز حادثه می شوند را در جامعه اعلام کنند.

دوره های آموزشی بدو خدمت کارکنان سازمانهای آتش نشانی از تاریخ 1/6/1393 در قالب 8 دوره تخصصی و در مدت 3 ماه مطابق برنامه زمانبندی شده در 2 مرکز آموزشی در شهرهای ارومیه و خوی برگزار می شود.





تعداد نمایش ها (511)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان