ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

خودروی پراید در حال حرکت، در پل قویون طعمه حریق شد

خودروی پراید در حال حرکت، در پل قویون طعمه حریق شد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 05 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش  روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، به دنبال تماس تلفنی رانندگان خودرو های عبوری با سامانه 125،مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه به محض دریافت خبر این حادثه در ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته بی درنگ زنگ ایستگاه 4 را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی را به،  آخر خیابان بهشتی پل قویون اعزام کرد.


ابراهیم شاد قوشچی درباره ی این حادثه ابراز داشت: یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حال حرکت بود به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان در محل حادثه،دود غلیظی محل حادثه را گرفته بود و قسمت موتور وبدنه این خودرو کاملا شعله ور بود و دود و آتش زیادی از داخل خودرو به بیرون بلند می شد.


وی افزد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن بلافاصله بعد از ایمن سازی محیط  با استفاده از یک رشته لوله ی آبدهی مشغول خاموش کردن شعله های آتش خودرو شدند و در مدتی کوتاهی این آتش سوزی را مهار و پس از اطمینان از خاموشی کامل و ایمن سازی محیط به کار خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اعلام این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: درجریان این اتفاق، قسمت موتور و بدنه خودرو سواری کاملا درآتش سوخت و خسارت زیادی به آن وارد شد.

تعداد نمایش ها (311)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان