ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

خودروی سواری 405 در آتش سوخت

خودروی سواری 405 در آتش سوخت

بامداد امروز اتفاق افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 19 خرداد,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک دستگاه خودرو سواری بامداد امروز در جاده انهر بالاتر از روستای لوربالاجوق دچار آتش سوزی شد و خسارت مالی زیادی ببار آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری این آتش سوزی با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 10 این سازمان را در ساعت 01:57 دقیقه بامداد امروز به محل حادثه واقع در جاده انهر بالاتر از روستای لوربالاجوق اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از سعید جعفری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: زمانی که به محل آتش سوزی رسیدیم یک دستگاه خودروی سواری پژو405 که در حال حرکت بود به دلیل نا معلومی دچار حریق شده بود و راننده هراسان نسبت به توقف و خروخ از خودرو اقدام کرده بود که این خودرو کاملا شعله ور بود و دود و شعله های آتش از فاصله زیاد دیده می شد.

وی افزود: آتش نشانان بلا فاصله با تجهیزات کامل انفرادی، رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی فشار قوی به سرعت عملیات خاموش کردن آتش را آغاز و شعله های آتش این خودرو را مهار کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، قطع جریان برق و انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

وی تصریح کرد: این آتش سوزی خوشبختانه هیچ مصدوم یا مجروحی نداشت ولی خسارت زیادی به این خودرو وارد شد.

 

تعداد نمایش ها (97)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان