ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

تمهیدات سازمان آتش نشانی ارومیه در استقبال از چهار شنبه پایان سال و نوروز 1398

تمهیدات سازمان آتش نشانی ارومیه در استقبال از چهار شنبه پایان سال و نوروز 1398

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 27 اسفند,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان آتش نشانی برنامه ها و تمهیدات سازمان آتش نشانی ارومیه  را در استقبال از نوروز 1398 اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در تشریح برنامه های استقبال از نوروز اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و براساس برنامه‌ریزی های از پیش تعیین شده سازمان آتش نشانی در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار، آتش‌نشانان از 15 اسفند ماه سال جاری با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی به صورت آماده ‌باش در بیش از 10 نقطه حساس شهر مستقر و در خدمت شهروندان خواهند بود.

 

وی افزود: از 29 اسفند تا 15 فروردین 1398، آتش نشانان در قالب 2 تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی در مبادی ورودی شهر به منظور تامین ایمنی مسافران نوروزی، نظارت بر ایمنی کمپ های اسکان نوروزی مسافران را بر عهده دارند.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان ارومیه  در روزهای پایانی سال به منظور خرید اقلام و کالاهای نوروزی شهروندان در سه نقطه از شهر استقرار داشته و گشت های موتور سوار نیز در اماکن پر تردد شهر ، ایمنی بازار را مورد بررسی قرار می دهند.

 

شاد قوشچی با اشاره به ایام شب چهارشنبه آخر سال بیان کرد: سازمان آتش نشانی با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آمادگی خود را جهت ماموریت های محوله انجام خواهد داد واز روز سه شنبه 28 اسفندماه همه 10 ایستگاه فعال آتش نشانی و کلیه آتش نشانان به منظور پوشش ایمنی شهر و با استقرار بیش از 20  تیم عملیاتی جهت تامین ایمنی شهروندان در آماده باش کامل هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی افزود: سازمان آتش نشانی ارومیه از برگزاری جشن مراسم چهارشنبه پایان سال و استقبال همشهریان از نوروز، به عنوان یک رسم دیرینه یاد می کند و با استقرار در کنار شهروندان در شادی آنها سهیم خواهد بود و با توجه به احتمال بروز ترافیک های کاذبی که ممکن است در این شب در شهر ارومیه رخ دهد، زمان رسیدن به محل های حوادث احتمالی و امدادرسانی به شهروندان را کاهش می دهد.

شاد قوشچی همچنین به مردم توصیه کرد: در هنگام بروز هر گونه حادثه ای، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

تعداد نمایش ها (325)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان