ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

تمهیدات آتش نشانی ارومیه در هفته سوم لیگ ماتهای والیبال

تمهیدات آتش نشانی ارومیه در هفته سوم لیگ ماتهای والیبال

رئیس سازمان آتش نشانی خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 28 خرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تمهیدات آتش نشانی ارومیه را برای هفته سوم مسابقات جهانی والیبال که در ارومیه در حال برگذاری می باشد اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره گفت: از جمعه 24/3/98 هفته سوم لیگ جهانی والیبال در ارومیه برگزار خواهد شد که با توجه به برگزاری این مسابقات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تمام تلاش و توان خود را جهت تامین ایمنی افراد حاضر در سالن و تیم های حاضر در مسابقات به کار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر اینکه 10 ایستگاه آتش نشانی ارومیه در آمادگی کامل قرار دارند، ایستگاه شماره 1 و 2 در سالن 6000 نفری غدیر مستقر خواهد شد. همچنین آتش نشانان نیز در ١۵ نقطه به همراه ١١ دستگاه سنگین، چهار دستگاه موتور سیکلت و یک گروه نجات در بخش های مختلف از جمله تقاطع، خیابان ها منتهی به سالن غدیر ، درب های ورودی و خروج، پارکینگ ها و.. مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به استقرار یک گروه نجات در پی برگزاری مسابقات نیز گفت: این گروه نجات که متشکل از 30 آتش‌نشان است قبل از آغاز مسابقه تا پایان مسابقه و سپس تخلیه سالن غدیر و عادی شدن تردد در نقاط مشخص مستقر خواهند بود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی ارومیه افزود: مدیران عملیاتی سازمان نیز به همراه خودرو به صورت سیار گشت زنی خواهند کرد و مواردی که نیاز به امدادرسانی داشته باشند را اطلاع رسانی خواهند کرد.
شاد قوشچی در پایان از افرادی که قصد دارند برای تماشای مسابقه درسالن حاضر شوند تقاضا کرد تا همکاری های لازم را با سازمان آتش‌نشانی داشته و در صورت مشاهده هر حادثه ای سریعا آن را به سامانه 125 اطلاع رسانی کنند.

تعداد نمایش ها (268)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان