ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

تصادف شدید خودرو سواری با کامیون در بلوار شهید باهنر

تصادف شدید خودرو سواری با کامیون در بلوار شهید باهنر

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 26 آذر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید پژو پارس با کامیون باری در بزرگراه شهید باهنر دومصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت 13:08دقیقه روز گذشته زنگ ایستگاه 4 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه در بزرگراه شهید باهنر روی پل مادر اعزام کرد.
شهرام احمدزاده افسر آماده  آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس درمسیر غرب به شرق بزرگراه شهید باهنر درحال حرکت بود که به علت نام معلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.
وی افزود: براثر این حادثه، راننده و سرنشین خودروی سواری به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند که قبل از رسیدن نیروهای امدادی راننده توسط مردم از خوردرو خارج شده بود، ولی سرنشین جلو که خانومی حدوداً 50 ساله بوددر داخل خودرو محبوس مانده بودند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از برخورد دیگر خودروها و همچنین مستقر کردن دو رشته لوله ی آبدهی برای احتیاط در محل، قسمت هایی از خودروسواری را با بکارگیری تجهیزات مورد نیاز برش دادند تا بتوانند سرنشین محبوس مانده را آزاد و خارج کنند.
وی تصریح کرد: نیروهای عملیات سرانجام در عملیاتی سنجیده و در کمترین زمان ممکن موفق شدند فرد مصدوم را از داخل خودرو مچاله شده خارج کرده وتحویل عوامل اورژانس دهند که امدادگران بلافاصله این مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

تعداد نمایش ها (152)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان