ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

بر اثر تصادف خودرو سواری در آتش سوخت

بر اثر تصادف خودرو سواری در آتش سوخت

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 18 دی,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید خودرو پژو با وانت در جاده بالانج باعث مصدومیت شدید یک نفر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه در ساعت 00:44 دقیقه بامداد امروز پس از دریافت خبر این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به همراه گروه امداد و نجات به جاده بالانج نرسیده به روستای قره آغاج اعزام کرد.
نصرت فیضی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره چنین اظهار داشت: براثر برخورد شدید خودرو سواری پژو با قسمت عقب خودرو وانتکه به دلیل نا معلومی در وسط جاده متوقف شده و راننده آن در پشت خودرو ایستاده بود که بر اثر برخورد به شدت مجروح شده بود.
وی افزود: شدت تصادف به حدی بود پس از برخورد خودرو سواری دچار آتش سوزی شده و در حال شعله ور شدن بود و خودرو وانت 50 متر جلوتر متوقف شده بود.
وی خاطر نشان کرد: به هنگام رسیدن نیروهای عملیاتی راننده خودرو وانت که به شدت مجروح شده بود توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شد و خودرو سواری که کاملاً شعله ور بود، بلافاصله نیروهای آتش نشانی اقدام به نصب علائم هشداردهنده در طول مسیر کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آب دهی فشار قوی اقدام به عملیات اطفاء حریق خودرو سواری کرده و شعله های سرکش آتش دود را که با نشتی بنزین همراه بود را مهار و خاموش کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان به منظور پیشگیری از تصادفات احتمالی خودرو سواری سوخته را به محل امن جاده منتقل کرده و پس از ایمن سازی محیط و تحویل محل به پلیس راهور حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (153)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان