ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

برگزاری مانور زلزله در خوابگاه دخترانه (یاس) ارومیه

برگزاری مانور زلزله در خوابگاه دخترانه (یاس) ارومیه

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 24 آذر,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، این مانور صبح امروز با حضور مقامات استانی و با همکاری دستگاه های مختلف از جمله جمعیت هلال احمر، وزارت علوم، نیروی انتظامی و اورژانس در خوابگاه دخترانه یاس واقع  در خیابان مافی فرهنگیان برگزار شد.

ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این باره اظهار داشت: گفتنی است مانور زلزله با هدف آشنایی دانشجویان با زلزله و خطرات آن، کاهش خسارات ناشی از زلزله بوسیله ارتقای فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی، ایجاد و ارتقای مهارت های فردی و جمعی دانشجویان و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله، با بصدا درآمدن زنگ زلزله و ایمنی برگزار شد در این مانور، دانشجویان پناه گیری داخل خوابگاه، طبقه همکف، نزدیک در خروجی، راهرو و راه پله، کتابخانه و حیاط محوطه، خروج اضطراری و تخلیه را تمرین و اجرا کردند.

 شاد قوشچی با اشاره به لزوم آمادگی در برابر زلزله گفت: همه ما می دانیم که وقوع زلزله دور از انتظار نیست و هر زمان ممکن است زلزله ای رخ دهد، بنابراین می بایست در برابر چنین حوادثی آماده باشیم تا آسیب ها را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: در زمان وقوع زلزله تا رسیدن نیروهای امدادی، ممکن است زمان طلایی امدادرسانی از دست برود و در این شرایط است که اگر افراد، آموزش های امدادی را فرا گرفته باشند می توانند از بیشتر شدن آسیب ها جلوگیری کنند.

شاد قوشچی ابراز امیدواری کرد تا برگزاری مانور زلزله فرصتی برای ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه های خدمات رسان باشد تا در زمان لازم، بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

تعداد نمایش ها (474)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان