ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

بروز انفجار شدید در پشت بام یک ساختمان تجاری

بروز انفجار شدید در پشت بام یک ساختمان تجاری

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 07 تیر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: همزمان با رخداد این حادثه و تماس شاهدان با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 2 ، 1 و خودرو نردبان 32 متری با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 11:03 روز گذشته به خیابان خیام جنوبی نبش کوچه آگاهی رهسپار شدند.


ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه به نقل از وحید باقری یار افسر آماده اتش نشانان اعزامی به محل حادثه با اشاره به این که محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه تجاری اداری بود، افزود: در قسمت پشت بام این ساختمان به دلیل جوشکاری و انجام تعمیرات بر روی کولر گازی به دلیل نا معلومی  انفجار مهیبی رخ داده بود  که بر اثر آن سه نفر به شدت مصدوم شده بودند.


وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان به سرعت با قطع برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و سپس با بکارگیری تجهیزات فردی وارد ساختمان شده و مصدومیم را جهت مداوا و انتقال به بیمارستان به کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.


وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و دادن تذکرات ایمنی، این ساختمان را برای انجام اقدامات لازم به صاحب ملک و نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده و به ماموریت خود پایان دادند.

 
شاد قوشچی در پایان تاکید کرد: هم اکنون علت وقوع این حادثه توسط كارشناسان آتش نشانی ارومیه در حال بررسی است.

تعداد نمایش ها (134)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان