ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد شدید کامیون با اتوبوس شهری شش مصدوم بر جای گذاشت

برخورد شدید کامیون با اتوبوس شهری شش مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 02 اسفند,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

 

تصادف یک دستگاه کامیون با اتوبوس شهری در جاده سرو شش مصدوم بر جای گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه،ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه که خود در محل حادثه حضور داشت در این باره چنین اظهار داشت: در ساعت9:37 دقیقه امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس شهری با هم، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 6 را به محل حادثه در جاده سرو بعد از دانشگاه نازلو روانه کرد.


وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه تریلی به شدت با یک دستگاه اتوبوس شهری برخورد کرده که در اثر شدت برخورد، اتوبوس از قسمت جلو با تیر برق فشار قوی برخورد کرده و باعث مجروج شدن شش نفر از همشهریان عزیز شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و قطع جریان برق هر دو خودرو، به یاری مصدومین حادثه دیده، شتافتند و با انتقال مصدومین به مکان امن، پس از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه، تمامی مجروحان به وسیله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.


وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و نیزانتقال مصدومین به حاشیه بزرگراه، با استفاده از جرثقیل حاضر در محل خودروهای حادثه دیده به مکان امن انتقال دادند. 


شاد قوشچی با بیان اینکه علت بروز این حادثه ازسوی کارشناسان پلیس راهور دردست بررسی است، خاطر نشان کرد: آتش نشانان با جلوگیری از نشت بنزین وتحویل محل به عوامل راهور وانتظامی با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه به ایستگاه خود مراجعت کردند.

 

تعداد نمایش ها (310)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان