ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد شدید خودروی سواری حادثه آفرید

برخورد شدید خودروی سواری حادثه آفرید

در بلوار امامت اتفاق افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 25 دی,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
5/0
 

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با تیر چراغ برق در بلوار امامت راننده را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 22:47 دقیقه دیشب، نیروهای عملیات ایستگاه 5 و تیم امداد و نجات ایستگاه 2 را به  بلوار امامت اول کوی صبا روانه کرد.
حسین عمادی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری تندر 90 به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه متوقف و راننده جوان نیز در داخل خودرو گرفتار شده بود.
وی افزود: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه پس از تثبیت و قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین مشغول عملیات شدند.
وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده جوان را که که در میان آهن های مچاله شده خودرو گرفتار شده بود را با احتیاط ازداخل اتاقک خودرو به وسیله جدا کننده هیدرولیکی(هلماترو) خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و هدایت خودرو به حاشیه امن بزرگراه به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.   

تعداد نمایش ها (162)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان