ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد شدید خودروی سواری با حفاظ روی پل یک مصدوم بر جای گذاشت

برخورد شدید خودروی سواری با حفاظ روی پل یک مصدوم بر جای گذاشت

در کمربندی خاتم الانبیاء اتفاق افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 04 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک دستگاه خودرو سواری صبح روز پنجشنبه به هنگام حرکت در کمربندی خاتم الانبیاء با یکی از حفاظهای پل برخورد کرد که منجر به مصدومیت راننده آن شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 7:20 دقیقه صبح روز پنجشنبه، بی درنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه نیروهای آتش نشانی ایستگاه 2 را به محل حادثه واقع در کمربندی خاتم الانبیاء رهسپارکرد.
محمد عباسی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این ضمینه چنین اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با حفاظهای روی پل برخورد کرده بود که بر اثر آن راننده خودرو، مجروح و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس مانده بود.
وی افزود: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با قرار دادن علایم هشدار دهنده در مسیر اصلیقطع برق وجلوگیری از نشت بنزین این خودرو نسبت به ایمن کردن محل حادثه پرداخته و گروه دوم نیز با سرعت عمل و با استفاده از ست هیدرولیکی نجات مشغول بیرون آوردن راننده مصدوم ازداخل خودرو شدند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات سخت و نفس گیر موفق شدند در مدت زمان کوتاهی راننده گرفتار را از میان آهن های مچاله شده بیرون آورده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به بیمارستان مصدوم را تحویل تکنسین های اوژانس حاضر در محل حادثه دادند.
وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محیط و انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.

 

تعداد نمایش ها (105)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان