ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

با رعایت توصیه های ایمنی زمستان خود را بیمه کنیم

با رعایت توصیه های ایمنی زمستان خود را بیمه کنیم

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 27 آبان,1393/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با رعایت توصیه های ایمنی در آغاز فصل سرما، زمستان خود را بیمه کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا و آغاز فصل های سرما بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز تاکید کرد.

وی افزود: شهروندان باید در نصب وسایل گاز سوز دقت کافی را داشته و قبل از استفاده از بخاری باید از باز بودن مسیر دودکش مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: هر وسیله گاز سوز باید یک دودکش مجزا و ویژه و حداقل یک متر از کف پشت بام و لبه دیوار مجاور فاصله داشته باشد.

شاد قوشچی با اشاره به اهمیت کنترل دقیق وسایل گازسوز به منظور اطمینان از سلامت کارکرد آنها گفت: کلاهک H مانند در مبادی خروجی دودکش ها برای ممانعت از فشار جریان باد و خروج گاز های سوخت الزامی است.

وی توجه به برچسب انرژی و استاندارد بودن لوازم گازسوز در هنگام خرید را مورد تاکید قرار داد.

وی استفاده از لوله های آکاردیونی (خرطومی) به عنوان دودکش وسایل گازسوز را بسیار خطرناک دانست و گفت: در نصب بخاری باید از دودکش های گالوانیزه و ضد زنگ با حداقل تعداد زانو، بست فلزی و شیلنگ استاندارد و مخصوص استفاده شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: رنگ شعله گاز در وسایل گاز سوز بسیار مهم است و در صورتی که سوخت کامل و صحیح باشد رنگ آن آبی خواهد بود.

شاد قوشچی تصریح کرد: رنگ شعله به غیر از آبی علامت خطر است و حادثه سنگین جانی در پی خواهد داشت لذا باید وسیله گاز سوز را خاموش و علت را بررسی نمود.

وی افزود: به هیچ وجه بخاری و شومینه بدون دودکش در محیط های بسته مانند اتاق خواب و آبگرمکن در مکان هایی مانند انباری، آشپزخانه های کوچک، حمام یا رختکن و پاسیو نباید نصب شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تبادل هوا و جریان اکسیژن کافی متناسب با سامانه های گرمایشی نصب شده در محیط های مسکونی دقت لازم صورت پذیرد و به هنگام استفاده از بخاری زیر درب ها و یا کانال کولر برای عبور هوا باز باشد.

تعداد نمایش ها (646)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان