ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.  روز روابط عمومی گرامی باد

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است. روز روابط عمومی گرامی باد

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 27 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بارها و بارها واژه ی روابط عمومی را شنیده ایم و دیده ایم و گوش و چشم ما با این واژه آشناست ،یا در اداره ها و سازمان ها با این عنوان برخورد کرده ایم 
اما آیا لحظه ای با خودمان به معنی این کلمه اندیشیده ایم ؟؟؟ که این چند حروف که تشکیل کلمه روابط عمومی را داده اند به چه معناست
آیا به کاربرد و اهمیت آن توجه کرده ایم ؟؟
نوع کار روابط عمومی و مسئولیت های آن سبب شده است تا حرفه و جایگاه روابط عمومی ،بعنوان چهارمین شغل پر استرس در جهان  شناخته شود ،چرا که مسئولین و متخصصین روابط عمومی آسیب ها و نقاط قوت و ضعف سازمان را باید شناسایی و آنها را کنترل نمایند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی به دلیل سرعت عمل بالا و توصیف ناپذیر در عملیات ها و پر استرس و تنش زا بودن نوع فعالیت یکی از پر استرس ترین روابط عمومی ها در بین ادارات و سازمان ها می باشد.

روزها می گذرد و به هیچ فکر نمی کنیم بجز به تصویر کشیدن لبخند های سوخته ای که از لابه لای دود و آتش به بیرون می کشیم ،وقتی شعله در شعله می پیچد ،به هیچ چیز نمی اندیشیم مگر به تصویر کشیدن رشادت ها و جانفشانی عزیزان آتش نشان و اطلاع رسانی این شجاعت ها،شعله هایی که گاه و بی گاه آنقدر بی رحمند که همه چیز را می بلعند ،اگرچه این شعله ها زیبایی خاص خود را دارند ،اما گاهی بسیار سرکش اند و طغیان گر

بوی آب و آتش می دهیم و اضطراب لحظه ای را در جدال با مرگ لمس کرده ایم .فراموش نکرده ایم ثانیه ها را ،بی تابی اتفاق را تاب نمی آوریم ،ازخود میگذریم تا تلخی سوزان حادثه را با شیرینی به تصویر بکشیم.

دوربینمان قوی ترین اسلحه ی دنیاست چرا که تمام دلهره های جهان را تبدیل به شجاعت می کند .دستان ما نقاشان ماهرند، طرح هایی می کشند مختصر به نام عشق ؛
آری به یاد داریم لحظه هایی را که ناجیان آتش نشانی با تلاش وصف ناپذیر و به خطر انداختن زندگی خود با تمام وجود برای نجات همنوعانشان تلاش می کنند و ما دوشا دوش آنها درحال ثبت این وقایع زیبا هستیم ،لحظات مرگ و زندگی ؛لحظاتی که گاه صدای ناله را می توان شنید و گاه تنها سکوتی است مرگبار .لحظاتی که هیچ دوربینی و رسانه ای قادر نیست آن را به نمایش بگذارد،انسان هایی که تمام هستی خود را برای زنده ماندن دیگران به خطر می اندازند.

تصاویر عشق و امید را از زیر انبوهی از خاکستر به بیرون می کشیم و تصاویر امید و زندگی آسمان آبی را به پنجره های دود گرفته به نمایش می گذاریم؛خوب می دانم که هیچ شب و روزی را بدون دلهره و اضطراب پشت سر نگذاشته ام ،شب ها و روزها را پاس می داریم تا خواب شهر به آرامش باشد.

امید است که اقدامات و آموزش های عزیزان در سازمان آتش نشانی چراغ راهی باشد برای فراگیر شدن ایمنی در شهر ارومیه و به همت شهروندان عزیز روزی فرا رسد که قلم و دوربین ما شاهد هیچ گونه حوادث تلخی نباشد.

تصاویر ما تنها نمایش یک حادثه نیست ؛بلکه عبرتی است برای همگان تا بدانند که :حادثه هیچ وقت خبر نمی کند .


 ۲۷اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و #روابط_عمومی را به همکاران عزیز خود در اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و تمامی مدیران ، کارشناسان و فعالان در عرصه ارتباطات و روابط عمومی در شهرداری ارومیه تبریک عرض می‌نمایم.

تعداد نمایش ها (157)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان