ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انفجار منزل مسکونی محله ابوذر

انفجار منزل مسکونی محله ابوذر

در خیابان ابوذر اتفاق افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 18 فروردین,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
4/0

انفجار گاز شهری در طبقه دوم ساختمان مسکونی واقع در خیابان ابوذر، یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در ساعت 5:13 دقیقه صبح امروز با تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره 1 را به سوی آدرس اعلام شده واقع در خیابان ابوذر کوچه 47 حرکت کردند.
 حجت شکوری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی است که ناگهان انفجار و آتش سوزی شدیدی در واحد مسکونی طبقه دوم آن رخ داده که بر اثر این انفجار یک نفر دچار مصدومیت شده بود.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله و بی درنگ با قطع جریان برق و گاز وارد طبقه اول ساختمان شده و به جستجو پرداختند که خوشبختانه هیچ گونه آتش سوزی در داخل این منزل دیده نشد.
وی خاطر نشان کرد: شدت انفجارناشی از گاز به قدری بود که علاوه بر خردشدن شیشه های در و پنجره های این واحد مسکونی، یکی از پنجره های مشرف به خیابان از جا کنده شده و به همراه مقداری از لوازم به داخل خیابان پرتاب شد.
وی تصریح کرد: یکی از ساکنان طبقه دوم که مردی حدوداً ۲۲ ساله بود به علت وقوع این انفجار از ناحیه سر، دست و صورت دچار سوختگی شد که بلافاصله با کمک آتش نشانان از محل خارج و تحویل امدادگران اورژانس شد.
شکوری در پایان یاد آور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و انجام عملیات لکه گیری به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

تعداد نمایش ها (205)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان