ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

افتتاح 2 ایستگاه جدید آتش نشانی همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی

افتتاح 2 ایستگاه جدید آتش نشانی همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 08 مهر,1393/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
همزمان با سالروز ملی آتش نشانی و ایمنی، دو ایستگاه آتش نشانی جدید شامل ایستگاه آتش نشانی شهرک گلمان و المهدی در شهرارومیه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به 7 ایستگاه آتش نشانی شهرداری ارومیه ، بیان کرد: با افتتاح ایستگاه های آتش نشانی المهدی به مساحت 1500 متر مربع واقع در منطقه اسلام آباد و ایستگاه آتش نشانی گلمان به مساحت 2500 متر مربع واقع در شهرک گلمان ارومیه تعداد ایستگاه آتش نشانی شهرداری ارومیه به 9 ایستگاه ارتقا یافت.

ابراهیم شاد قوشچی افزود: برای ساخت دو ایستگاه آتش نشانی جدید سازمان بیش از 120 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به روز ملی آتش نشانی و ایمنی ، اظهار داشت: در سال نخست جنگ تحمیلی و روز هفتم مهر ماه‌‌ همان سال تعداد کثیری از دلیرمردان آتش نشانی در پالایشگاه نفت آبادان برای دفاع از سرمایه‌های ملی ایران اسلامی جان عزیز خود را خالصانه درطبق اخلاص گذاشته و دراین راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این روز برای یاد و خاطره آن بزرگ مردان و همچنین به پاس اهمیت ایمنی و آتش نشانی تحت عنوان روز ملی آتش نشانی نامگذاری شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تاکید کرد: اصلی ترین و مھم ترین ھدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شھرداری گسترش آموزش و فرھنگ ایمنی و افزایش میزان آگاھی و ارتقاء سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاشھا نیز براین مبنا انجام می گیرد.

وی گفت: همزمان با سال روز ملی آتش نشانی و ایمنی مراسم تقدیر از آتش نشانان نمونه سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با برگزاری مراسمی در دهکده ساحلی چی چیست ارومیه برگزار خواهد شد.

تعداد نمایش ها (547)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان