ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

استقرار آتش نشانان در مبادی و میادین پر تردد شهر در آستانه فرا رسیدن نوروز

استقرار آتش نشانان در مبادی و میادین پر تردد شهر در آستانه فرا رسیدن نوروز

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 18 اسفند,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نیروهای آتش نشانی با استقرار در مبادی و میادین پر تردد سطح شهر ارومیه تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با اشاره به آماده باش آتش نشانان برای امداد رسانی در حوادث شب چهارشنبه پایان سال گفت: در روزهای پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن نوروز، به منظور پیشگیری از حوادث تلخ احتمالی، نیرو‌های آتش نشانی در مبادی و میادین سطح شهر ارومیه و نقاط پرتردد مستقر خواهند شد.

 وی  افزود: علاوه بر آماده باش آتش نشانان 10 ایستگاه آتش نشانی، از روز 15 اسفند ماه 1397 تا پایان نوروز 97 تعدادی از آتش نشانان به همراه خودروها و موتورهای آتش نشانی در میادین و مبادی ورودی و خروجی شهر ارومیه مستقر شده و تأمین ایمنی این نقاط را بر عهده می گیرند.

وی با آرزوی سالی سرشار از سلامتی برای شهروندان و هموطنان گرامی، افزود: با توجه به رفت و آمد پر حجم در مبادی ورودی و خروجی شهر، به شهروندان و هموطنان توصیه می کنیم همواره اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادثی تلخ نباشیم.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با اشاره به رعایت ایمنی توسط شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال، از عموم مردم خواست ضمن پرهیز از ریختن مایعات قابل اشتعال بر روی آتش، از روش کردن آتش‌های بزرگ که موجب آتش گرفتن درختان، کابل‌ها و بالکن‌های ساختمان‌ها می‌شود، خود داری کنند.

شاد قوشچی همچنین به مردم توصیه کرد: در هنگام بروز هر گونه حادثه ای، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

تعداد نمایش ها (334)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان