ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی در کانتینر شارژ و فروش غیر مجاز کپسول های گاز مایع در کمربندی با تلاش آتش نشانان مهار شد

آتش سوزی در کانتینر شارژ و فروش غیر مجاز کپسول های گاز مایع در کمربندی با تلاش آتش نشانان مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 24 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در حوزه خدمت ایستگاه شماره یک آتش نشانی ارومیه اظهار کرد: این حادثه  شب گذشته به وقوع پیوست که بلا فاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک باب کانتینر شارژ و فروش کپسول های گاز مایع در کمربندی خاتم الانبیا نبش خیابان میر احمدی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ اکیپ اطفاء حریق ایستگاه 1 را به محل اعزام کرد.

 

 وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کانتینر که محل شارژ و فروش کپسولهای گاز مایع بود طعمه حریق گشته و شعله های آتش و دود از میان در آن به بیرون زبانه میکشید که هر لحظه امکان انفجار داشت آتش نشانان پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و ایمن سازی محیط و با استفاده از چند رشته لوله آب دهی از سه جهت شروع به اطفاء حریق کردند و توانستند شعله های سر کش آتش که به 6 متر می رسید را در دقایق اولیه خاموش کنند و از گسترش و نیز انفجار احتمالی جلوگیری شد.

شاد قوشچی خاطر نشان کرد: پس از خاموشی کامل کانتینر توسط نیروهای آتش نشانی مشاهده شد مقادیر زیادی کپسول گاز مایع پروپان 11،3و25 کیلویی به صورت غیر استاندارد دپو شده بود و هر لحظه امکان انفجار داشت که با سرعت عمل آتش نشانان از این فاجعه جلوگیری شد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی ادامه داد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش سوزی و جداسازی اجناس سوخته، کپسولهای سالم را به بیرون از کانتینر انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه با توجه به تعطیلی مغازه به کسی آسیبی نرسید افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می باشد.

 

وی یادآور شد: سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان عزیز  است.

تعداد نمایش ها (336)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان