ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی در مغازه اسپورت خودرو با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد

آتش سوزی در مغازه اسپورت خودرو با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 10 دی,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره چنین اظهار داشت: راس ساعت 2:02 دقیقه بامداد امروز در پی تماش شهروندان و خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک باب مغازه اسپورت خودرو  با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه سریعا آتش نشانان ایستگاه 2 را بی درنگ روانه خیابان استاد برزگر کرد.


وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک باب مغازه طعمه حریق شده و شعله های آتش دود به آسمان زبانه میکشد  و شعله های آتش در حال سرایت به قسمتهای دیگر این مغازه و مغازه های اطراف بود.


رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه به نقل از امین اتحاد افسر  آماه ایستگاه 2  خاطر نشان کرد: همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی، مالک فروشگاه نیز در محل حاضربود که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن کردن کامل محل، با رعایت نکات ایمنی و  با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبدهی پس از باز کردن کرکره برقی مغازه و از میان شیشه های شکسته شده درب مغازه  خود را به کانون آتش که در ابتدای مغازه بود رسانده و شعله های سر کش آتش را مهار نمودند.


وی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش و جداسازی اجناس سوخته از اجناس سالم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی محبوس و مصدومی در بر نداشت و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل محل حادثه به مالک ماموریت خود را پایان دادند.


رئیس سازمان آتش نشانی در پایان یاد آور شد: شارژ به موقع خاموش‌کننده های دستی آتش‌نشانی موجود در مغازه می‌تواند در زمان آتش‌سوزی احتمالی به شما کمک بسزایی کند، پس توصیه می‌شود نسبت به شارژ و آماده به‌کار بودن آن اقدام کنید  و در صورت بروز حادثه سریعاً با شماره 125 سازمان آتش‌نشانی تماس حاصل کرده و با حفظ خونسردی آدرس دقیق محل حادثه را اعلام کنند.

تعداد نمایش ها (263)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان