ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی در انبارهای موسوی با تلاش چند ساعته آتش نشانان مهار شد

آتش سوزی در انبارهای موسوی با تلاش چند ساعته آتش نشانان مهار شد

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 12 آذر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: ساعت 9:10 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در انبارهای موسوی(شامل 12 انبار متفرقه) واقع در جاده سلماس  به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه  اطلاع داده شد که بلافاصله 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه 6 دستگاه تانکر حمل آب و یک دستگاه نردبان 32 متری  به محل آتش سوزی اعزام شدند.

 وی افزود: محل آتش‌سوزی در محلی  بود که در آن ١٢ انبار  فعالیت می‌کرد که 7 انبار به مساحت بیش از 3 هزار متر دچار حریق شده بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل آتش سوزی به دو گروه تقسیم شده که گروه اول نصبت به ایمن سازی محیط و قطع جریان برق و گاز، همزمان نیز گروه دوم نیز با رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات انفرادی و با کشیدن چند رشته لوله آبدهی فشار قوی از چند جهت اقدام به مهار شعله های سرکش آتش کردند.

وی تصریح کرد:با توجه به حجم بالای آتش سوزی و احتمال سرایت به دیگر قسمت های این انباری بزرگ و انبارهای همجوار اقدام به استفاده بیش از 70 درصد ظرفیت ایستگاهها کرده و تعدادی از همکاران غیر شیفت را نیز به محل حادثه جهت کمک به عملیات اطفاء حریق به محل حادثه آوردیم  که به سرعت شعله های سرکش آتش را فرو نشانده و از گسترش آتش به انبارهای  دیگر جلوگیری گردید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد:  آتش نشانان در یک عملیات نفس گیر و با سرعت عمل خود موفق شدند در مدت 4 ساعت عملیات اطفاء حریق را انجام دهند و با جدا سازی اموال سالم از خسارت دیده شروع به عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله شدند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در این آتش سوزی  دو نفر از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت جزیی شدند و همچنین این حادثه خسارات مالی بر جای گذاشته است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

تعداد نمایش ها (278)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان