ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودرو سواری در بلوار والفجر

آتش سوزی خودرو سواری در بلوار والفجر

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 19 بهمن,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

یک دستگاه خودرو سواری صبح امروز در حال حرکت در بزرگراه والفجر بود دچار آتش سوزی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی که خود شخصاً در محل حضور داشت در این زمینه اظهار داشت: ساعت 8:26 دقیقه صبح امروز راننده خودروی سواری با دیدن دودی که از قسمت کاپوت جلو بیرون می زد به سرعت خودرو را در کنار بزرگراه متوقف کرده و از داخل اتاقک آن خارج می شود و درتماس با سامانه 125 آتش نشانی درخواست کمک فوری می کند.
وی افزود: بر اساس این گزارش ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به محض مطلع شدن از این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 را به محل حادثه واقع در بلوار والفجر نرسیده به دادگاه اعزام کرد.
وی خاطر نشان کرد: هنگام رسیدن در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پراید در کنار بزرگراه متوقف و از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه می کشید و هر لحظه در حال گسترش بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط برای جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی به سرعت با استفاده از تجهیزات انفرادی و یک رشته  لوله آبدهی شروع به مهار شعله های آتش کردند و در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار کامل آتش شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه افزود: نیروهای عملیات پس از قطع جریان برق خودرو و مهار شعله های آتش با سرد کردن قطعات فلزی داغ موتورخودرو و انجام عملیات لکه گیری از بروز شعله وری مجدد جلوگیری کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس انجام بررسی علت وقوع این آتش سوزی، خودرو سواری حادثه دیده را به مالک و عوامل پلیس راهور حاضر در محل حادثه جهت انجام اقدامات قانونی تحویل دادند.

تعداد نمایش ها (109)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان