ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودرو سواری داخل پارکینگ

آتش سوزی خودرو سواری داخل پارکینگ

در خیابان سعدی اتفاق افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 22 بهمن,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
5/0

یک دستگاه خودرو سواری به علت نامشخصی، داخل پارکینگ منزلی در خیابان سعدی 2  طعمه حریق شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 18:06 دقیقه بعداز ظهر دیروز وقوع آتش سوزی یك دستگاه خودروی سواری در داخل پارکینگ واقع در خیابان سعدی طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 7 را به محل حادثه اعزام کرد.
قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این به چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك دستگاه خودروی سواری پراید در داخل پارکینگ منزل مسکونی دو طبقه به علت نامعلومی آتش گرفته و كاملا شعله ور بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز منزل با احتیاط خودرو شعله ور را به بیرون از پارکینگ انتقال داده و با استفاده از تجهیزات انفرادی، با کشیدن دو رشته لوله آبدهی فشار قوی از دو جهت اقدام به شعله زنی و مهار آتش کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش حریق و سرایت آن به منزل مسکونی جلوگیری کرده و پس از خاموش كردن شعله های آتش و اطمینان از عدم شعله وری دوباره ، به كار خود خاتمه دادند و پس از تحویل خودرو به مالك به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

تعداد نمایش ها (156)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان