ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودرو سواری تصادفی در پارکینگ حادثه آفرید

آتش سوزی خودرو سواری تصادفی در پارکینگ حادثه آفرید

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 30 فروردین,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید که شب گذشته به دلیل تصادف در پارکینگ قرار گرفته بود دو دستگاه خودرو دیگر نیز خسارت دیدند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه،ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه اظهار داشت: در پی تماس های متعدد صاحب پارکینگ با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 7:50 دقیقه زنگ ایستگاه شماره 6 را به صدا درآورد و بی درنگ آتش نشانان را با توجه به اطلاعات دریافتی از تماس ها به سمت جاده سلماس خیابان قلی پور پارکینگ قلی پور روانه کرد.


 امین دلخوش افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: به محض رسیدن به محل دود غلیظی محل حادثه را فرا گرفته بود و شعله های سر کش آتش به آسمان زبانه میکشید که با نزدیک شدن به خودرو در حال سوخت معلوم شد بروز آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید تصادفی و سرایت شعله های آن به دو دستگاه خودروی دیگر که در کنار این خودرو پارک شده بودند، اتش و دود غلیظی به راه انداخته بود.


وی افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز پارکینگ و با استفاده از تجهیزات انفرادی  با کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی از دو جهت برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند.

 
وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل و پس از شعله زنی و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر خودروهای پارک شده و افزایش خسارت، به سرعت شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و ارائه تذکرات لازم ایمنی به مالک پارکینگ، به عملیات خود را پایان دادند.

تعداد نمایش ها (313)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان