ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودروی سواری در جاده سرو

آتش سوزی خودروی سواری در جاده سرو

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 17 آذر,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 1:44دقیقه بامداد جمعه زمانی که یک دستگاه خودروی سواری  sdبا نیوجرسی وسط جاده سرو در مسیر برگشت به ارومیه نرسیده به دانشگاه ارومیه برخورد کرد، شعله های آتش از آن به آسمان زبانه می کشید که رانندگان خودروهای عبوری در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ایستگاه 6 را روانه محل حادثه کرد.

 

امین دلخوش فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو  sdبه دلیل نامعلوم پس از برخورد با نیوجرسی، وسط جاده از قسمت موتور آتش گرفته و کاملاً شعله ور شده بود

 

وی افزود: راننده و سرنسین حدوداً 20 ساله ی این خودرو، بر اثر شدت حادثه درون اتاقک آن گرفتار و خودرو نیز دچار آتش سوزی شده بود.

 

دلخوش تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم ترافیکی در جاده به سرعت با استفاده از یک رشته لوله آب دهی اقدام به اطفاء حریق از داخل اتاق خودرو کردند و در کمترین زمان ممکن زبانه های آتش را فروکش کردند ولی متاسفانه تا رسیدن نیروهای آتش نشانی سرنشینان خودرو جان باخته بودند.

 

دلخوش خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه ی امن جاده و تحویل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

 

علت این حادثه توسط عوامل راهور در حال بررسی است.

تعداد نمایش ها (347)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان