ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی انباری منزل مسکونی در روستای گجین

آتش سوزی انباری منزل مسکونی در روستای گجین

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 11 بهمن,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی منزل مسکونی در جاده سرو روستای گجین خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار داشت: ساعت 5:48 دقیقه صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی از وقوع آتش سوزی در انبار یك ساختمان مسكونی ساخت، در روستای گجین، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بلافاصله زنگ ایستگاه 6 را به صدا در آورد و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: در محل حادثه یك ساختمان مسكونی قدیمی ساخت دیده می شد که انباری آن به مساحت 40 متر مربع در حیاط منزل مسكونی دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.


وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از دو جهت مهار شعله های آتش را آغاز کردند و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با توجه به اینکه در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسیده افزود: با توجه به چوبی بودن این انباری و شدت آتش سوزی که شعله های آتش و دود از این انباری به آسمان زبانه میکشید سقف این انباری طاقت نیاورده و کل سقف آن در هنگام اطفاءحریق فرو ریخت و آتش نشانان نیز پس از خاموش کردن كامل شعله های آتش و ایمن سازی محیط به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (268)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان